HASTALARIMIZ İÇİN

HASTANEYE GELMEDEN ÖNCE

Biz sizin her türlü endişenizi ve sıkıntınızı en aza indirmek ve sizi hastanemizden huzurlu bir şekilde yolcu etmek için haftanın her günü 24 saat buradayız.

Yaptıracağınız işlemler ve gerekli hazırlıklar hakkında her türlü bilgiyi 444 88 54 numaralı telefonu arayarak santral görevlilerimizden öğrenebilirsiniz. Personelimiz sizin her türlü yardım çağrınıza, her türlü bilgi isteğinize cevap vermek ve sizlere hastanemizle ilgili her konuda yardımcı olmak üzere 24 saat telefon başında sizleri dinliyor olacaklar.

Lütfen hastanemize gelirken yanınızda mutlaka nüfus cüzdanınızı/ehliyetinizi, varsa hastane kimlik kartınızı ve sigorta kartınızı (özel/devlet) bulundurunuz. Bunlar sizin hastanemizdeki gerek poliklinik gerekse yatış işlemleriniz için gerekli olacaktır.

HASTANEYE GELDİĞİNİZDE

Hastanemize geldiğinizde sizi danışmadaki arkadaşlarımız karşılayacaklar. Her türlü sorunuzu onlara iletebilir, gerek kendi işlemleriniz gerekse hastanede bulunan yakınlarınızla ilgili bilgiyi kendilerinden alabilirsiniz.

Eğer polikliniğimize gelmişseniz; poliklinik bankolarındaki “Hasta Danışmanı” olan arkadaşlarımız sizleri güler yüzle karşılayacak ve sizlere yardımcı olmak için görevlerini en iyi şekilde yerine getireceklerdir. Polikliniklerimize eğer randevu alarak gelmişseniz randevu saatinden, lütfen en az 15 dakika erken geliniz.

ODANIZ

  • Hastanemizin tüm odaları en yüksek hijyen şartlarına ve konfora sahiptir.
  • Odanız siz gelmeden önce tamamen sterilize edilmiştir ve gün içinde sürekli temizliği sağlanmaktadır.
  • Doktorunuzun farklı bir talimatı yoksa yatak çarşafları iki günde bir değiştirilmektedir.
  • Odanızın yer döşemesi mikroorganizmaları barındırmayan özelliklere sahip malzemeden yapılmıştır.
  • Hasta odaları ve tıbbi alanlarda kullanıcı tercihine göre ısıtma veya soğutma yapabilen iklimlendirme sistemi ile tüm alanlara hepa filtre edilmiştir. İklimlendirme sisteminin kullanımı için lütfen katınızdaki personelimize danışınız.
  • Tüm odalarda özel banyo, televizyon, klima, telefon ve süit odalarımızda mini buzdolabı bulunmaktadır.
  • Odanızdaki yatağınızı istenilen pozisyona getirebilirsiniz, başucunuzda bulunan sistemden ışıkları açıp kapatabilir ve hemşirenizi çağırabilirsiniz.
  • Hastanızın odası gereklilikler doğrultusunda gün içinde değiştirilebilir; tek kişilik ve çift kişilik oda ücretlendirmelerinin farklı olduğunu lütfen göz önünde bulundurunuz.
  • Lütfen ihtiyaç halinde 24 saat hizmet veren temizlik ekibimizi çağırmaktan çekinmeyiniz.

TELEFON KULLANIMI

Hasta odalarında telefonlar dış aramaya kapalıdır. Oda numaranız aynı zamanda dahili telefon numaranız olup, dışarıdan sizi aramak isteyenlere 0216 491 62 62 Santral den ulaşabilirler.

TELEFONLAR

  • Kafeterya 1127
  • Güvenlik 1309
  • Hasta İlişkileri 1118
  • Sorumlu hemşire, 3. kat 1300
  • Sorumlu hemşire, 4. Kat 1400
  • Sorumlu hemşire, 5. Kat 1500
  • Hasta Yatış 1113
  • Hasta Çıkış 1113
  • Danışma 1115 – 1116

İNTERNET KULLANIMI

Hastanemizde kablosuz internet yayını vardır, lütfen kat sekreterliğinden şifreyi isteyiniz.

YEMEK

Hasta menüleri doktor talimatıyla ve diyetisyen onayıyla hazırlanmaktadır.

Kahvaltı saat 06:30-08:30 arası, öğle yemeği saat 11:30-13:00 arası, akşam yemeği kışın 17:30-19:30 / yazın 18:00-20:00 arası sunulmakta olup, hastanın durumuna göre ara öğünler de odanıza getirilmektedir.

Hastaneye dışarıdan yiyecek içecek getirilmesi yasaktır.

İBADETHANE

Hastanemiz 2. katında mescit bulunmaktadır.

DOĞUM POLİTİKAMIZ

  • Hastanemiz anne sütünün öneminin ve değerinin bilincinde olup, personelimiz anneye emzirme ile ilgili bilgilendirme, teşvik ve desteği vermektedir.
  • Yeni doğanların ilk topuk kanları hastanemizde alınmakta ve ilk hepatit aşıları hastanemizde yapılmaktadır. Yapılan taramaların sonuçları ancak olumsuz ise size geri dönüş yapılacaktır.
  • Yeni doğanların 1 haftalıktan sonraki izlemleri ve rutin aşıları aile hekimleri tarafından yapılmaktadır, lütfen aile hekiminizi doğumdan sonraki ilk hafta içinde mutlaka, sonrasında size bildirilecek düzenli periyodlarda ziyaret etmeyi ihmal etmeyiniz.

ÖDEMELER

  • Hastanemize gelen tüm hastalarımızdan, uygulanacak tedaviye göre, belirli miktarda peşinat alınmaktadır.
  • Hastanemizde nakit ya da kredi kartıyla ödeme yapabilirsiniz.
  • Anlaşmalı kuruluş çalışanı ya da özel sigortalı iseniz ödeme sırasında bağlı olduğunuz kuruluştan onay alınacağı için sizi bir süre bekletmemiz gerekebilir.
  • Tahlil ve tetkik sonuçlarınız ile taburculuk özeti (epikriz) formunuz bilgi sistemimizde muhafaza edilmekte olup, taburculuktan sonra ihtiyaç duymanız halinde lütfen doktorunuz ile veya Hasta İlişkileri Müdürlüğümüz ile irtibata geçiniz.

KAFETERYA

  • Hastane kafeteryamız giriş katında yer almakta olup 24 saat hizmet vermektedir.
  • Kafeteryamız saat 08:00-18:00 arası odanıza servis yapılabilmektedir.
  • Kafeterya telefon numarası 1127’dir.